تولد خونه ی جدید من!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

دوستای گلم، بابت راهنمائی و پیشنهاداتون برای آدرس ! خونه ی جدیدم!! واقعا ممنونم! ...

با توجه به تحقیقات !! و حساسیت مسخره ! ی خودم برا طراحی!، با عرض معذرت از ساکنین بلاگفا ! بلاگ اسکای ! پرشین بلاگ ! و میهن بلاگ !! نتونستم این سرویس دهنده ها رو انتخاب کنم!!

این شد که رفتم سراغ یه سرور خارجی !!... امیدوارم آبروم و حفظ کنه!!

هیچوقت نمی تونم، چیزی و خیلی ساده!! انجام بدم!... نمی تونم از روشهای آماده!! استفاده کنم!!

تو طراحی وبلاگ خودم هم همین حس و دارم!... نمی تونم از قالب های آماده ی سرویس دهنده! استفاده کنم، باید حتما خودم همه چیش و بهم بریزم ! و یه چیزی درست کنم که فقط مال خودم باشه!! ...

این شد که اجبارا به صورت تجربی! کلی به اطلاعات کدنویسی م اضافه شد!! اما بالاخره تونستم چیزی و که می خوام در بیارم!

خلاصه که به خاطر تحقیقات ! و طراحی !  یه مدتی پای کامپیوتر زندگی کردم!!

وبلاخره ساختمش!!...

واقعا کاری هست که بخوام و نتونم انجامش بدم؟!!


نظرات شما عزیزان:

maryam hyun
ساعت19:26---8 تير 1391
بعد از ف.ی.ل.ت.ر شدن وبلاگ "
*.:4koreanstars:.* " لطفا به انجمن ما سر بزنید: http://4koreanstars.takbb.com

خوشحال میشویم همراهیمان کنید

با تشکر فراوان : مریم هیون


فاطمه
ساعت18:01---2 بهمن 1390
فیلتر شدی(


saba
ساعت12:29---23 دی 1390
سلاااااام تو کجااایی؟ وبسایتت چرا فیلتر شده؟؟؟

maryam
ساعت18:01---20 مهر 1390
slm khanumi khubi





???????????????





yadi az mane bad bakht nemikoni





!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





chekhabara





dustam nadari dustam....bashe





eshkal nadare








rasti webe jadid zadam age dust dashti hadeaqal



ino bebin



inam adrese web qablime



yadete



na



malum bud



without.a.soul.loxblog.com
پاسخ:سلام مریم جون:)... اختیار داری عزیزم! :P... معلومه که یادمه;)... مبارک باشه گلم! حتما بهت سر می زنم:)


فاطمه
ساعت21:54---5 مهر 1390
میبخشین ابجی جایه نظر دادن که نداره :O ماشالا به این انرژی دو هفته؟؟؟؟؟؟؟ :O=DD=DD=DD=DD ای ابجی این وبه جدیدتم مثله همین بسازش اخه تو این احساسه ارامش میکرده :X:X:X پاسخ:سلااااااااااااام فاطمه جون:X ... کجا بودی تو دختر گل؟!!... چرا عزیزم، جا داره!!... وقتی وارد میشی، منو، بالاست! برو تو قسمت "Today Note/Message"... زیر هر پست، اگه کسی کامنت نذاشته باشه، نوشته "Add Comment" ،اگه هم کامنت گذاشته باشن مثلا نوشته" 2Comments " روش کلیک کنی، جای کامنت میاد! :D ... چیکار کنیم دیگه!؟! :D ... واقعا اینجا حس خوبی داشتی؟! :P خیلی خوشحالم :) ... دیگه گفتم، یه تغییر دکوری بدم، خونه رو!! :D وسایل خونه همونه! فقط جاهاشون و عوض کردم!! :D ... وبلاگ نوی تو هم مبارک عزیززززززم، چه خوشگله!... یه اتاق هم برا تو، تو خونه، آماده می کنم عزیزم :D

حمید
ساعت17:27---4 مهر 1390
سلام

باز هم ممنون از حضور و نظرت

وب نو مبارک

از این به بعد به اون وبت سر میزنم

موفق باشی

تا بعد...
پاسخ:سلام... خواهش می کنم:)... خیلی ممنونم:P ، خیلی لطف می کنی:)... شما هم همیشه موفق و شاد باشین;)


شاذه 
ساعت13:56---29 شهريور 1390
سلام لبخندجونم :X خدا چشماتو نگه داره :* این خونه ی جدیدت که فقط سردره! درست که شد میایم یه قهوه ی خوشمزه مهمونت میشیم انشاالله ;) پاسخ:سلام شاذه جونم:X ... مرسی عزیزم:P ... نه عزیزم! ازدیروز دکور خونه ام و تموم کردم! قهوه هم آماده کردم!، منتظردوستامم!! :D... این خونه م و مثل وبسایت درست کردم!! منوی سایتم بالای صفحه است!... اون سردره! کلا همون قدره!! :D... در ورودی از قسمت " Today Note/Message " ه !! ;)... (تا کاملش نکردم، آدرس خونه ام و ننوشتم!! :P.. دو تا پست هم نوشتم!!)... مهمون چیه؟! خونه ی خودتونه عزیزم.! :* ... اتاق همه رو آماده کردم، اسم هاتون هم رو درش چسبوندم!!! :D

مریم ( * 나는 한국을 사랑 * )
ساعت22:38---28 شهريور 1390
سلام

مرسی از اینکه بهم سر زدی

به هر حال موفق باشی دوست عزیزم

پیروزی ^ ^:):X:*پاسخ:سلام عزیزم:)... خواهش می کنم، منم ممنونم که بهم سر می زنی!;)... تو هم موفق باشی گلم!:* فایتینگ!!:P


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:خونه,جدید,من,ساعت19:52توسط لبخند | |